|
|
کدخبر: ۱۴۶۳۹۰

با حکم وزیر نیرو؛

طی حکمی از سوی وزیر نیرو، مرتضی افتخاری به عنوان سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید چیت چیان در حکمی مرتضی افتخاری را به عنوان سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب منصوب کرد. وزیر نیرو در اینباره گفت: این مجموعه نیازمند مدیری است که با نقاط ضعف و قوت آن آشنا بوده و در جهت تقویت موسسه گام بردارد و در این راستا، یکی از مدیران داخلی مجموعه می توانست بهترین گزینه برای این مسئولیت باشد.

همچنین معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو با بیان اینکه موسسه تحقیقات آب سرمایه گران قیمتی برای وزارت نیرو و بخش آب کشور است تصریح کرد: می بایست با تقویت این مجموعه، زمینه حل مشکلات صنعت آب کشور فراهم شود.

رحیم میدانی افزود: از مسیر پژوهش و تحقیق می توان گره های بخش آب را باز کرد و در این مسیر، موسسه تحقیقات آب بهترین گزینه برای حل مشکلات این حوزه است. وی درباره انتصاب سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب بیان داشت: این مجموعه نیازمند مدیری است که با نقاط ضعف و قوت آن آشنا بوده و در جهت تقویت موسسه گام بردارد و در این راستا، یکی از مدیران داخلی مجموعه می توانست بهترین گزینه برای این مسئولیت باشد.

وی با اشاره به تاثیر مدیریت مشارکتی در روند اجرای وظایف هر سازمان ابراز امیدواری کرد: سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب با تکیه بر مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی، در کسب دستاوردهای قابل توجه برای این مجموعه موفق باشد.

سیدمسعود تقوایی رئیس پیشین موسسه تحقیقات آب نیز با تشریح عملکرد دوران مسئولیت خود در این موسسه، گزارشی از اقدام های انجام شده در ارتباط با ارتقای همکاری های موسسه با بخش های بین المللی و منطقه ای ارائه کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار