|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۱۵

" حاج عباس کریمی قهرودی "، چند ماه پس از گرفته شدن این عکس، بعد از شهادت حاج همت در " عملیات خیبر "، به فرماندهی لشگر رسید و یک سال بعد، در " عملیات بدر " شربت شهادت نوشید.

به گزارش مشرق،عکسی که می بینید، در اواسط پاییز ۱۳۶۲ و در منطقه عملیاتی " قلاجه " گرفته شده است. تعدادی از فرماندهان لشگر۲۷ محمدرسول الله(ص) در برابر دوربین بچه های واحد تبلیغات لشگر، برای یادگاری عکسی گرفته اند " عباس کریمی " نیز فرصت را غنیمت شمرده و شوخی خود با رفقایش را در عکس به ثبت رسانده. افراد موجود در عکس به این ترتیب هستند. از راست:

شهید محمدرضا کارور(فرمانده گردان مالک)، شناخته نشد، شهید علی اکبر حاجی پور امیر(فرمانده تیپ عمار که چند هفته بعد از گرفته شدن این عکس به شهادت رسید)، شهید حاج عباس کریمی قهرودی(فرمانده وقت واحد اطلاعات - عملیات لشگر)، مجتبی صالح پور، سعید قاسمی

این روزها، سالگرد " عملیات بدر " است. " حاج عباس کریمی قهرودی "، در این عملیات به شهادت رسید. او، چند ماه پس از گرفته شدن این عکس، بعد از شهادت حاج همت در " عملیات خیبر "، به فرماندهی لشگر رسید و یک سال بعد، در " عملیات بدر " شربت شهادت نوشید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار