|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۵۴

از سوی مدیرعامل؛

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن برشمردن محورهای اصلی برنامه های این بانک در سال آینده بر ارائه خدمات خاص به تعاونی ها تأکید کرد و گفت: در ماه های اخیر کمیته منابع و مصارف بانک به منظور ایجاد توازن بین منابع و مصارف تشکیل شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدعلی سهمانی مدیرعامل این بانک، ضمن تقدیر از عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در ۴ ماهه اخیر به تشریح عملکرد و برنامه های این بانک پرداخت و گفت: ایجاد توازن بین منابع و مصارف از طریق تشکیل کمیته منابع و مصارف بانک از جمله برنامه هایی بود که در مدت انجام شد.

سهمانی با اشاره به اینکه مدیریت زمان و انرژی و جلوگیری از اتلاف آن باید مدّنظر قرار گیرد، افزود: طرح تجمیع ساختمان های ستادی بانک با هدف مدیریت هرچه بهتر نیروی انسانی و ایجاد فضایی مناسب از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و بهینه سازی شعب و رسیدگی به شعب با عدم سوددهی از جمله اولویت های بانک است و همه بخش های بانک به عنوان یک سیستم منسجم باید دارای فکر، رشد و توسعه باشد تا بتوانیم بانک را به مرکز سرمایه گذاری و خدمت تبدیل کنیم.

سهمانی، تدوین برنامه استراتژیک بانک را از دیگر برنامه ها خواند و افزود: اصلاح ساختار سازمانی، طراحی یک برنامه استراتژیک و راهبردی و حرکت بر آن اساس از محورهای اصلی فعالیت بانک خواهد بود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به گسترش حوزه فن آوری ارتباطات و اطلاعات تصریح کرد: با استفاده از تیم متخصص و حرفه ای در این حوزه امیدواریم شاهد ارائه خدمات موثر این بخش و اصلاح و راه اندازی زیرساخت های بانک جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مشتریان باشیم.

وی افزود: گسترش شبکه شعب ارزی و روابط کارگزاری در خارج از کشور در حوزه فعالیت های ارزی بانک در دستور کار است و به دنبال آن هستیم تا از طریق استفاده از ظرفیت های سایر بانک ها و همچنین انعقاد تفاهم نامه های مختلف در حوزه حواله ها، ضمانتنامه ها و صرافی تحرک خوبی ایجاد کنیم.

سهمانی با اشاره به اینکه امروزه بانکداری نوین صرفاً ارائه تسهیلات و سپرده گذاری نیست، افزود: ایجاد محصولات متنوع در سبد خدمات قابل ارائه بانک به مشتریان شامل، لیزینگ، صرافی، بورس و ارائه خدمات خاص به تعاونی ها از جمله مواردی است که باید مدّنظر قرار گیرد.

به گفته سهمانی، بر این اساس به اجرای طرح های ارمغان و ترنم که در راستای تقویت توان حوزه تجهیز منابع بانک و با هدف مدیریت صحیح و به روز مطالبات غیر جاری طراحی شده است، اشاره کرد.

وی رضایت مشتریان را بسیار ضروری خواند و افزود: بانک به عنوان یک نهاد خدماتی باید به بهترین نحو خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد تا رضایت آنها را کسب کند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون راه اندازی مرکز آموزش و پژوهش با هدف ارتقاء سطح دانش، اطلاعات، تخصص و توانمندی های تخصصی و حرفه ای را از دیگر اقدامات دانست و افزود: برای حضور و ارائه خدمات درست و قدرتمند به مشتریان و حضور در بازار رقابتی باید بدنه ای سالم، قوی و متخصص داشت که این واحد با همین هدف در بانک راه اندازی شده است.

سهمانی، ایجاد طرح های درآمدزا برای بانک، اصلاح ترکیب درآمدی بانک، گسترش خدمات دهی، افزایش سرمایه گذاری ها و تنوع خدمات را از دیگر موارد قابل اشاره خواند و افزود: استقرار نظام کنترل، اجرایی شدن نظام پیشنهادات بر مبنای ساختار سازمانی جدید و با هدف تقارن اطلاعاتی لازم میان مدیران ارشد بانک با واحدهای عملیاتی و تطبیق برنامه های آتی بانک با منشور ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اصلاح ترکیب درآمدی بانک و توجه ویژه به مقوله افکارسنجی مشتریان در زمره مهمترین برنامه های بانک در سال آتی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار