|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۳۸

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیمه حوادثشناور برای تمام میهمانان نوروزی پیش بینی شده است تا در صورت بروز حوادثاحتمالی و غیرمترقبه به مدد همکاران بیاید.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از امکانات اسکان نوروز ۹۳ در محوطه سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی کشورگفت: آموزش و پرورش با داشتن نیمی از کارکنان شاغل و بازنشسته دولت وظیفه خود می داند با بهره گیری از ظرفیت ۱۸۰ مرکز رفاهی و خانه معلم، ۳۰۰ اردوگاه، ۵۰ مرکز تربیت معلم و ۱۰ هزار آموزشگاه شرایط نسبتا مطلوبی را برای رفاه فرهنگیان و مسافران نوروزی فراهم کند.

سیاری آمار سال گذشته مسافران نوروزی را یک میلیون خانوار، ۶ میلیون نفر و ۱۴ میلیون نفر روز اعلام کرد و از افزایش ۱۰ درصدی سفرهای نوروزی طی سال ۹۳ خبر داد و گفت: ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمات رسانی شبانه روزی به این مسافران هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بیمه حوادثشناور تصریح کرد: این بیمه برای کلیه میهمانان نوروزی لحاظ شده است تا در صورت بروز حوادثاحتمالی و غیرمترقبه به مدد آن ها بیاید.

سیاری در پایان از فعالیت شبانه روزی آموزش و پرورش در استان ها و مناطق سخن گفت وخاطرنشان کرد: تلفن های ۱۱-۸۲۲۸۷۰۱۰ آماده پاسخگویی به سوالات مردمی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار