|
|
کدخبر: ۱۴۶۸۷۷

خبرگزاری تسنیم: در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس ۶۱۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۷۸ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۱۲ میلیارد تومان در ۶۰ هزار نوبت معاملاتی، شاخص بورس ۶۱۴ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۷۸ هزار و ۴۳۰ واحدی رسید.
نماد معاملاتی شرکت گروه مپنا هم که امروز بازگشایی شد به همراه نماد معاملاتی وامید، وبصادر و شنفت بیشترین تاثیر منفی را بر حرکت شاخص داشتند و نمادهای اخابر، فولا، پارسان و تاپیکو نیز ببیشترین تاثیر مثبت بر نماگر بازار سهام را از خود بجای گذاشتند.
توقف نمادهای معاملاتی ایران خودرو دیزل، سرما آفرین، سرمایه گذاری آتیه دماوند، صنایع ریخته گری ایران و بازگشایی نماد معاملاتی نیرو ترانس، قند مرودشت، صنایع شیمیایی ایران، کاشی نیلو، صنایع مس شهید باهنر پتروشیمی فارابی و سرمایه گذاری اقتصاد نوین نیز از دیگر اتفاقات امروز بازار سرمایه بود.
همچنین بنابر پیغام ناظر بازار در روزجاری، تعداد ۹۹ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۲۵۰ سهم معادل ۵ درصد سهام شرکت شرکت آهن و فولاد ارفع برای اولین بار پس از پذیرش، روز چهارشنبه ۲۸ اسفند در بازار دوم فرابورس ایران در نماد ارفع۱ عرضه اولیه خواهد شد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار