|
|
کدخبر: ۱۴۶۹۱۳

جرایم مالیاتی اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در قبال پرداخت اصل بدهی تا دو روز دیگر(۲۸ اسفند) بخشیده می شود.

گروه فرهنگی مشرق- رئیس اتاق اصناف تولیدی و خدمات فنی تهران در نامه ای به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از بخشودگی جرایم مالیاتی اعضای این اتحادیه در قبال پرداخت اصل بدهی تا تاریخ ۲۸ اسفند ماه جاری خبر داد.

علی فاضلی در این نامه که پیرو نامه حسین بنی صفار رئیس امور مالیاتی شهر تهران مورخه ۱۳ اسفند مبنی بر لزوم حمایت از تولید و رونق بخشی به فعالیت های اقتصادی، به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ابلاغ شده است، آورده است: مقتضی است تا تاریخ ۱۳۹۲/۱۲ / ۲۸ اطلاع رسانی لازم به مودیان مالیاتی تحت پوشش اتحادیه مذکور در استفاده از بخشودگی جرایم مالیاتی با مراجعه آنها به ادارات کل ذیربط به عمل آید.



پیشتر رئیس امور مالیاتی شهر تهران در نامه ای به رئیس اتاق اصناف تولیدی و خدمات فنی تهران تاکید کرده بود: بنا به اختیار حاصل از ماده ۱۹۱ قانون مالیات های مستقیم، چنانچه اعضای اتحادیه های تحت پوشش آن مجمع که دارای بدهی مالیاتی هستند، تا تاریخ ۱۳۹۲/۱۲ / ۲۸ نسبت به پرداخت اصل بدهی های مالیاتی خود اقدام کنند، در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش آنها طبق قانون حداکثر مساعدت لازم توسط ادارات کل امور مالیاتی ذیربط معمول خواهد شد.

بنی صفار در ادامه نامه خود خطاب به فاضلی آورده بود: خواهشمند است دستور فرمائید مراتب را به نحو مقتضی به اعضای اتحادیه های صنفی تحت پوشش اطلاع رسانی کنند.



به این ترتیب و با ابلاغ رئیس اتاق اصناف تولیدی و خدمات فنی تهران به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، در صورتی که اعضای این اتحادیه در قبال پرداخت اصل بدهی مالیاتی خود را تا دو روز دیگر(۲۸ اسفند) پرداخت کنند، جرایم مالیاتی آنها بخشیده می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار