|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۶۷

فرماندار تهران خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تهران از کاهش ۲۴ درصدی انواع سرقت طی یک ماه گذشته در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمعیسی فرهادی در جلسه ستاد بحران استان تهران که صبح امروز در فرمانداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور داشت و اظهار داشت: جلسه امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و آتش نشانی با دو هدف برای هماهنگی و شناخت بیش تر دستگاه های مختلف هنگام بحران، برگزار شد.

وی ادامه داد: نخستین هدف این بود که هماهنگی بین دستگاه ها را گسترش دهیم تا ارتباطات بهتر و بیشتری هنگام بحران وجود داشته باشد، هدف دوم نیز شناسایی امکانات دستگاه های مختلف در شهر تهران بود.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: در ۲۲ منطقه شهر تهران ۲۲ ساختمان بحران وجود دارد که بر این اساس مقرر شد ساختمان های بحران در این ۲۲ منطقه به عنوان ساختمان تشکیل جلسات بحران در نظر گرفته شود. همچنین با توجه به وجود ۱۲۳ ناحیه در شهرداری تهران مقرر شد ۱۲۳ پایگاه امداد بحرانی با حضور دستگاه های حاضر در جلسه امروز در ۱۲۳ ناحیه مذکور ایجاد شود.

فرهادی با بیان این که تهران را در خصوص بحران محله محور دیده ایم گفت: بر این اساس در واقع شهر تهران را به ۱۲۳ محله تقسیم کرده ایم تا در این محلات جلسات ستاد بحران برگزار شود تا علاوه بر ایجاد هماهنگی بیش تر شناخت بیش تری بر این محلات حاصل شود.

وی با اشاره به این که برخی حوادثو رخدادها پیش بینی شده و برخی دیگر قابل پیش بینی نیستند، گفت: برای برخی موارد مانند راهپیمایی ها، سالگرد رحلت امام(ره)، مسابقات فوتبال، هفته دفاع مقدس قابل پیش بینی هستند در هر منطقه جلسات بحران را در ۱۲۳ نواحی شهر تهران برگزار می کنیم. در حال حاضر ۱۰۳ پایگاه آتش نشان وجود دارد که در سال ۹۳ ۲۳ پایگاه دیگر به آن افزوده می شود. امکانات بسیاری خوبی در سطخ تهران وجود دارد ولی هماهنگی و اطلا ع رسانی و مدیریت آن از موارد مهمی است که در این جلسات درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار تهران افزود: در ایام نوروز آمادگی دستگاه های امدادی و خدمات رسانی در جلسه امروز مورد توجه قرار گرفت که با توجه به جلسات قبلی امروز تکمیل شد و در این راستا خدمات لازم به شهروندان تهران و مسافران نوروزی در این ایام داده خواهد شد. در ۱۲۳ محله امکانات اسکان اضطراری داریم همچنین به تعداد تمام سالن های ورزشی بخش خصوصی و دولتی و همچنین در همه پارک ها امکان اسکان اضطراری وجود دارد.

وی همچنین گفت: خوشبختانه در یک ماه گذشته کاهش ۲۴ درصدی انواع سرقت در سطح شهر تهران را شاهد بودیم علی رغم اینکه خرید و شلوغی بازار و غیره وجود داشت طرح پلیس محور منجر به دستیابی به کاهش سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار