|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۳۶

غلامرضا امیرخانی به عنوان سرپرست معاونت کتابخانه ملی ایران منصوب شد.

گروه فرهنگی مشرق- سیدرضا صالحی امیری، سرپرست معاونت کتابخانه ملی سازمان متبوعش را دیروز(۲۶ اسفند) برگزید و بر این اساس غلامرضا امیرخانی به این عنوان منصوب شد. او از همکاران قدیمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی از دوره فعالیت این سازمان در ساختمان ۳۰ تیر است. امیرخانی عضو هیات علمی سازمان یادشده و چندسالی نیز دارای سابقه مدیریتی در این سازمان است.

امیرخانی که چندسالی در گوشه ای از ساختمان آرشیو ملی ایران، صرفا به پژوهش و رسیدگی به امور دفاع از رساله دکترای خود در رشته تاریخ می پرداخته است، دیروز و طی مراسمی که به همین منظور در سالن نشست های حوزه ریاست کتابخانه ملی برگزار شد، در سخنانی از عزم جدی خود برای بازگرداندن کتابخانه ملی به جایگاه اصلی خود به عنوان کتابخانه ملی کشور سخن گفت.

در حکم انتصاب صادره از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، خطاب به امیرخانی آمده است: نظر به تعهد، تجربه و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت کتابخانه ملی، منصوب می شوید. امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله و رضایت مراجعین محترم کوشا باشید. ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بعهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.

چندی پیش علی اکبر صفی پور معاون کتابخانه ملی ایران در دوره مدیریت اسحاق صلاحی، از این سازمان منفک و با حکم وزیر ارشاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار