|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۹۵

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت از آماده باش اورژانس و بیمارستانهای کشور خبر داد و گفت: ۸۱۰ پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ برای ارائه خدمات پزشکی اولیه به مصدومان و مجروحان احتمالی حوادثچهارشنبه آخر سال به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش گروه سلامتخبرگزاری تسنیم، آرزو دهقانی مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات اور‍ژانس در چهارشنبه آخر سال ۹۲ از آمادگی تمامی بیمارستان ها جهت پذیرش مصدومان و مجروحان احتمالی حوادثچهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار داشت: آمادگی ۸۱۰ پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ برای ارائه خدمات پزشکی اولیه به مصدومان و مجروحان احتمالی حوادثچهارشنبه آخر سال و انتقال آنها به بیمارستان در صورت نیاز وجود دارد.

وی با اشاره به استقاده از آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی در میادین و نقاط پرتراکم شهر، جهت امداد رسانی سریعتر به مصدومان، ادامه داد: افزایش استعداد ناوگان موتور آمبولانس در کلان شهرها برای سریعتر رسیدن به محل حادثه در صورت وجود ترافیک امکانپذیر است.

دهقانی خاطرنشان کرد: در این راستا جلسات هماهنگی معاونان درمان، روسای مراکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی و ارگان های دخیل در این امر مثل آتش نشانی و هلال احمر و پلیس برگزار شده است.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار