|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۷۶

نماینده مشهد در واکنش به توقیف رسانه های منتقد دولت:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما در عرصه مطبوعات نظام و اسلام است و نباید دولت ها به خط قرمز تبدیل شوند. نباید فضایی ایجاد شود که مطبوعات اجازه نداشته باشند از برخی عملکردهای دولت انتقاد کنند.

امیرحسین قاضی زاده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمدر رابطه با توقیف نشریات منتقد دولت اظهار داشت: در دوره سازندگی نیز شاهد آن بودیم که رسانه های منتقد دولت توقیف می شدند و هم اکنون نیز شاهد ایجاد چنین وضعیتی هستیم.

وی افزود: متأسفانه فضایی حاکم شده است که برخی افراد تحمل ذره ای انتقاد را ندارند و این نشان می دهد که شعارهای اعلام شده پیرامون آزادی بیان و آزادی مطبوعات صرفاً در حد یک حرف و شعار است و افرادی که آن را بیان می کنند اعتقادی به این حرف ها ندارند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خط قرمز ما در عرصه مطبوعات نظام و اسلام است و نباید دولت ها به خط قرمز تبدیل شوند و این که فضایی ایجاد شود که اجازه ندهیم تا مطبوعات از برخی عملکردهای دولت انتقاد کنند یک رفتار ناشایست است.

قاضی زاده عنوان کرد: رسانه ها وظیفه اطلاع رسانی و نقد عملکرد ضعیف دولت را بر عهده دارند و نباید مانع این فعالیت آن ها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار