|
|
کدخبر: ۱۴۷۶

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برنامه‌های قرآنی و فعالیت‌های عقیدتی ماه مبارک رمضان سپاه تهران را تشریح کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، مراسم افتتاحیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان سپاه محمد رسول‌الله(ص) با حضور کارکنان پایور و وظیفه و با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی زندی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با دعوت از اساتید برجسته در طول ماه مبارک رمضان برای بهره‌مندی بیشتر کارکنان از این ماه عزیز اقدام به برگزاری کلاس‌های عقیدتی با موضوعیت قرائت قرآن کریم، تفسیر و همچنین اخلاق کرده است.

وی در ادامه افزود: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره‌ مبارکه «صف» با حضور حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه سپاه برگزار می‌شود و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته در ماه مبارک رمضان نیز کارکنان سپاه تهران بزرگ در کلاس اخلاق حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با محوریت «محاسبه نفس» شرکت می‌کنند.

سرهنگ زندی اظهار کرد: همچنین پنجشنبه آخر هر هفته در ماه رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور اساتید و قاریان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود و این محافل به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سپاه تهران بزرگ در خصوص برنامه‌های قرآنی ویژه سربازان وظیفه تصریح کرد: نیروهای وظیفه نیز به صورت مجزا در کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم شرکت می‌کنند، همچنین در بهره‌مندی از کلاس‌های اخلاق و انس با قرآن پایوران را همراهی خواهند کرد.

زندی عنوان کرد: سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در طول سال علاوه بر برگزاری کلاس‌های عقیدتی اقدام به تشکیل کلاس‌های حفظ قرآن کریم کرده است و این کلاس‌ها روزهای شنبه هر هفته ویژه نیروهای وظیفه و پایور برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر افزود: همچنین ۲۵۰ نفر از آموزشیاران قرآن کریم به همت تیپ‌ها و لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمدرسول‌الله(ص) و همراهی نواحی سپاه تهران بزرگ در دستور کار قرار گرفته که به صورت مستمر دوره‌های آموزشی برای این افراد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار