|
|
کدخبر: ۱۴۷۶۰۹

خبرگزاری تسنیم: تاکنون هیچ درخواستی برای فیلترینگ سایت خبری جهان نیوز به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار قضاییخبرگزاری تسنیم، تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات برای فیلتر و توقیف سایت جهان نیوز و هفته نامه ۹دی، از هفته گذشته بین اخبار رسانه ها پیچید و در این بین علی مطهری عضو این هیئت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم گفته بود: آخرین جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات در سال جاری دوشنبه گذشته ۱۹ اسفندماه برگزار شد و جلسه بعدی این هیئت پس از تعطیلات نوروز برگزار می شود.

وی در پاسخ سوالی درباره احتمال توقیف هفته نامه ۹ دی و سایت خبری جهان نیوز در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات گفت: چنین چیزی در این زمینه نشنیده ام و رسیدگی به این پرونده ها در دستور کار هیئت نظارت بر مطبوعات نیست.

این اظهارات در حالی مطرح شده بود که امروز، هفته نامه ۹ دی، در جریان نامه هیئت نظارت بر مطبوعات خطاب به دادستان ویژه روحانیت، توقیف شد و همچنان خبرها حاکی از تصمیم هیئت نظارت برمطبوعات مبنی بر اعلام فیلتر کردن سایت خبری جهان نیوز در آخرین روز کاری سال ۹۲ است.

یک منبع آگاه در گفت وگو باخبرگزاری تسنیمدر واکنش به اقدام احتمالی هیئت نظارت بر مطبوعات گفت: هنوز هیچ درخواستی از کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه برای فیلتر کردن سایت جهان نیوز نشده است و به نظر می رسد هیئت نظارت بر مطبوعات و وزارت ارشاد، در صورت قطعی شدن تصمیم خود، سایت خبری جهان نیوز را از طریق وزارت ارتباطات فیلتر کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار