|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۴۹

خبرگزاری تسنیم: براثر وقوع تصادف مرگبار که در نخستین ساعات بامداد امروز بین یک دستگاه اتوبوس ولوو و کامیون بنزدر محور اردکان _ نایین در استان اصفهان رخ داد یک نفر کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مصطفی صادقیان، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز اول فروردین ماه سال ۹۳ در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی درمحوراردکان _ نایین بلافاصله اکیپ گشت کلانتری مرکزی فرماندهی انتظامی شهرستان نایین وپلیس راه، به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد در این حادثه یک دستگاه اتوبوس ولوو که ازسیرجان عازم تهران بود بایک دستگاه کامیون بنزیخچالدار به شدت برخورد کرد که راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین آن جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

صادقیان، در خصوص علت اصلی این حادثه گفت: در بررسی هایی که توسط کارشناس تصادفات پلیس راه استان صورت گرفته، بی احتیاطی راننده اتوبوس و عدم توجه کافی به جلو عامل اصلی به وجود آمدن این حادثه بوده است که در این زمینه به همه رانندگان توصیه می کنیم با رعایت فاصله طولی خودروی خود با خودروهای جلویی و رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند تا در این ایام شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار