|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۵۰

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان سنگین اما روان است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سرهنگ مهیار رستگار، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: با شروع تعطیلات رسمی نوروزی از ۲۹ اسفند ماه، از عصر دیروز شاهد حجم سنگین ترافیک در محور های مواصلاتی استان خصوصاً محور قزوین به رشت بودیم که این شرایط از صبح امروز با شدت بیشتری قابل مشاهده است.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه مهمترین ماموریت پلیس راه پوشش ترافیکی ایام تعطیلات نوروز بوده و موفقیت طرح ترافیکی نوروزی از اهداف اصلی مسئولان پلیس راه است، افزود: با توجه به ورود بیش از یک میلیون خودرو در نوروز سال گذشته به استان گیلان و پیش بینی افزایش ورود مسافران در نوروز سال ۹۳ پلیس راه استان در تدارک پوشش ترافیکی مناسب در ایام نوروز است و طرح های مختلف ترافیکی را جهت رفاه حال مسافرین نوروزی پیش بینی و اجرا می نماید تا انشاالله با اجرای دقیق برنامه های از پیش تعیین شده شاهد ترافیک ایمن و روان در ایام نوروز در استان گیلان باشیم.

سرهنگ رستگار از تمامی مسافران و مردم شریف استان با توجه به شرایط خاص جوی در این روزها و همچنین افزایش تقاضای سفر در ایام نوروز، خواست، با رعایت کامل مقررات و توجه به توصیه های پلیس اقدام به رانندگی کرده و از عجله و شتاب بی مورد در زمان سفر اکیداًخودداری کنند.

رئیس پلیس راه گیلان در پایان با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان سنگین اما روان است، اعلام نمود: شماره تماس ۷۷۵۵۰۰۴ مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی آخرین وضعیت راه های استان به هموطنان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار