|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۵۴

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ورود خیل عظیم زائران به شهر کریمه اهل بیت(ع) گفت: در حال حاضر تمامی محورهای ورودی استان قم نیمه سنگین است.

به گزارش خبرزگاری تسنیم، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد افزود: هم اکنون تمامی محورهای ورودی استان قم نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک نیمه سنگین در محورهای " تهران – قم "، کمربندی " اراک به سمت سلفچگان " و محور " جعفریه " وجود دارد.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات با بیان اینکه کوچکترین بی احتیاطی حوادثتلخی را رقم می زند، اضافه کرد: رانندگان ضمن پرهیز از عجله و شتاب به ازاء هر دو ساعت رانندگی در پارکینگ توقف و به زودتر رسیدن به مقصد فکر نکنند.

جمشیدی راد با اشاره به توقف نکردن در حاشیه آزاد راه، افزود: باتوجه به اینکه توقف در حاشیه آزاد راه بسیار خطرناک است رانندگان خودرو را به پارکینگ و خارج از آزاد راه هدایت کنند همچنین بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو یکی از نکاتی است که باید رعایت شود.

جمشیدی راد اضافه کرد: بدترین حوادثدر جاده های دو طرفه اتفاق می افتد که باعثتصادفات رخ به رخ می شود اما برخی ها به خاطر کوتاه تر کردن مسیر خود از آن استفاده می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار