|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۵۶

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران:

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران از برگزاری مراسم تحویل سال شامل قرائت دعای کمیل، قرائت قرآن و زیارت خاصه حضرت زهرا(س) در ۸۰ بقاع متبرکه شاخص استان تهران خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سید هاشم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره به استقبال گسترده مردم تهران، به آغاز سال نو همراه با معنویت، به خصوص در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته مراسم تحویل سال نو با شکوه در آستان مقدس امامزادگان برگزار شد.

وی همچنین از دیگر برنامه های تدوین شده برای بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام نوروز به برگزاری طرح آرامش بهاری اشاره کرد وافزود: امسال برای چهارمین سال در ۸۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان این طرح برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو، عطر افشانی و گلباران قبور شهدا در امامزادگان استان، پاسخگویی به شبهات و سوالات مردمی توسط روحانیون متخصص در طول اجرای طرح، برپایی ایستگاههای صلواتی، فعال کردن غرفه پاسخ به مسائل شرعی، غرفه مشاوره خانواده ها، جوانان و نوجوانان خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران خاطر نشان کرد: طرح آرامش بهاری در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه و به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران برای چهارمین سال پیاپی برگزار می شود.

حسینی همچنین به برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه شاخص استان تهران اشاره کرد و افزود: از برنامه های این سوگواره، برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در ۸۰ بقاع متبرکه شاخص استان تهران، برپایی ۳۰ خیمه معرفت، غرفه مشاوره وقف، قرائت خطبه حضرت زهرا(س) و اطعام زائران این روز درامامزادگان را نام برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار