|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۵۹

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از روان بودن ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی استان مرکزی خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سرهنگ مهدی حسنی اظهارداشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور اثربخش نیروی پلیس، واحدهای امدادی و خدمات رسانی در سطح جاده های استان مرکزی، وضعیت ترافیک در سطح کلیه جاده های استان روان و عادی است.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در سطح استان در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه پنجم فروردین و از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه هفتم فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه نهم فروردین و از ساعت ۱۲ روز دو شنبه یازدهم فروردین الی ساعت ۱۲ روز سه شنبه شانزدهم فروردین از ساوه تا سه راهی دوخان واقع در انتهای محور قدیم ساوه – همدان و بالعکس ممنوع است.

حسنی در پایان با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو و خستگی رانندگان یکی از مهمترین علل سوانح رانندگی در استان مرکزی است از کلیه رانندگان درخواست کرد، در صورتی که احساس خستگی، حتما از ادامه رانندگی اجتناب کنند و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار