|
|
کدخبر: ۱۴۸۰۶۷

تردد در گردنه " اسدلی اسفراین " فقط با زنجیرچرخ

خبرگزاری تسنیم: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی شدت یافته و تردد در گردنه " اسدلی " محور بجنورد به اسفراین فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مهدی اسماعیلی، سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی دقایقی پیش در مصاحبه ای با اشاره به شدت بارش برف و باران در اکثر نقاط استان، گفت: کلیه محورهای مواصلاتی لغزنده بوده لذا رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی همچنین افزود: در این شرایط رانندگان باید حداقل سرعت را در نظر گیرند و از گردش های بی مورد و ناگهانی که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می شود، پرهیز کنند.

سرهنگ " اسماعیلی " خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی شدت یافته و تردد در گردنه " اسدلی " محور بجنورد به اسفراین فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به شهروندان توصیه کرد: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارند حتما خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات اطمینان حاصل نمایید.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در طول سفر با آمادگی لازم، توجه به جلو و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا در صورت مواجهه با شرایط سخت قادر به کنترل وسایل نقلیه خود باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار