|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۲۵

برای دومین بار

خبرگزاری تسنیم: مخابرات خصوصی شده مونتنگرو برای دومین بار مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد تا ادعای ارتشاء در زمان خریداری این اپراتور به سرانجام برسد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیم، مخابرات خصوصی مونتنگرو از سال ۲۰۰۵ در پی ادعاهایی مبنی بر رشوه خواری در روند خصوصی سازی مورد بررسی سازمان تنظیم بورس سهام بریتانیا قرار گرفته است.

دویچه تلکام آلمان ۵۹ درصد از سهام مخابرات مجارستان را در اختیار دارد و این اپراتور(مخابرات مجارستان) هم ۷۶ درصد از سهام مخابرات مونتنگرو را در سال ۲۰۰۵ خریداری کرد.

بورس بریتانیا برای بررسی نحوه خصوصی سازی اپراتور مخابراتی مونتنگرو عملا با روال پیچیده ای روبرو خواهد بود زیرا سهام اپراتور مخابراتی مجارستان در بازار بورس آمریکا هم لیست شده است.

ادعاها از این قرار است که در زمان خصوصی سازی مخابرات مونتنگرو، سه مدیر اپراتور مجارستانی برای موافقت با پیشنهاد خریدشان به مدیران دولتی رشوه داده اند؛ همین موضوع موجب موافقت با پیشنهاد آنها شده است.

این دویمن باری است که تحقیق و تفحص از این اپراتور کلید می خورد. در سال ۲۰۱۲ بررسی مجلس به جایی نرسید و مدرکی در این راستا به دست نیامد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار