|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۳۴

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کنترل محور های مواصلاتی منتهی به غرب استان تهران توسط پلیس، از توقیف خودروی تریلی حامل ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر در جاده رباط کریم به شهریار خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " کامران تقی بیگی " در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، حین گشت زنی در محور های مواصلاتی غرب استان تهران در جاده رباط کریم به شهریار، به یک دستگاه خودروی تریلی حامل ۶ دستگاه خودروی سواری شاسی بلند خارجی وارداتی که از بوشهر بارگیری شده و در جاده رباط کریم به شهریار در حال حرکت بود مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با توقیف خودرو، راننده و سرنشین آن به نام های " خ – الف " ۴۱ ساله و " الف - ج " ۶۳ ساله هر دو اهل شیراز به جهت تناقض گوئی در اظهارات، جهت بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

سرهنگ " کامران تقی بیگی " بیان داشت: در بازرسی تکمیلی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در داخل یکی از خودروهای وارداتی ۷ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۷۰ کیلوگرم از زیر صندلی خودرو کشف شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار