|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۳۵

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۲۰ مسیر تهران گردی در نظر گرفته شده است که با آژانس گردشگری هماهنگ شده و مردم می توانند طی تماس با شماره تلفن ۱۳۷ از این مسیرها و فعالیت های گردشگری در طول نوروز مطلع شوند.

حجت الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگاراجتماعیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به اینکه برنامه های شهرداری در ایام نوروز به سه دسته تقسیم می شود، اظهار داشت: یک دسته از برنامه های ما ویژه مهمانانی است که از سایر شهرستان ها وارد تهران می شوند.

وی افزود: در چهار ورودی تهران ۱۰ ایستگاه اسکان در نظر گرفته شده که از مهمانان ورودی به تهران پذیرایی مختصر انجام می شود و تهران کارت و کتابچه هایی برای شناخت تهران و اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی شهر در اختیارشان قرار می گیرد.

معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسافران نوروزی با استفاده از تهران کارت می توانند برای بازدید از موزه ها و آثار تاریخی شهرداری و میراثفرهنگی از تخفیف بهره مند شوند، گفت: ۱۰۰ ایستگاه اطلاع رسانی در ۱۰۰ نقطه تهران مستقر شده و شهروندان می توانند با مراجعه به آنجا از برنامه های متنوع نوروزی مطلع شوند.

حجت الاسلام امرودی بیان کرد: ۲۰ مسیر تهران گردی نیز در نظر گرفته شده است که با آژانس گردشگری هماهنگ شده و مردم می توانند طی تماس با شماره تلفن ۱۳۷ از این مسیرها و فعالیت های گردشگری در طول نوروز مطلع شوند.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۱۲۰ نفر از همکاران ما به صورت شبانه روزی در سامانه ۱۳۷ آماده پاسخگویی به مردم هسستند. سراهای مختلفی را نیز در ایام نوروز از جمله فاطمی، سلامت، سبک زندگی و کودک در نظر گرفته ایم که مردم با حضور در این سراها از برنامه های متنوع بهره مند می شوند این برنامه ها از بام تهران آغاز شده و در حرم امامزاده صالح، برج میلاد، باغ موزه دفاع مقدس، پیاده راه های سطح شهر، کاخ ها، حرم حضرت عبدالعظیم و حرم حضرت امام(ره) برگزار می شود و در حرم امام خمینی(ره) به صورت ویژه از ۱۰ صبح تا ۹ شب برنامه داریم به گونه ای که دیشب ۱۰ هزار مهمان در حرم حضرت امام(ره) حضور داشتند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار