|
|
کدخبر: ۱۴۸۸۰۱

مسئول اجرایی جشنواره زائر خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مسئول اجرایی جشنواره زائر از برگزاری نخستین جشنواره زائر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزاده طاهر کرج خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حسین ظاهری مسئول اجرایی جشنواره زائر با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری اظهار داشت: شناساندن امامزادگان عظیم الشان و آماده سازی اماکن متبرکه برای پذیرش زائر، معرفی بقاع و اماکن متبرکه به زائران در ایام نوروز، فراهم نمودن تسهیلات لازم در جهت جذب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و تعطیلات نوروز جهت ارتقاء سطح معرفتی زائرین و مسافران نوروزی، خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه مندی در زائران بقاع و اماکن متبرکه از اهداف طرح آرامش بهاری است.

ظاهری در ادامه به برگزاری جشنواره زائر در ذیل این طرح اشاره کرد و گفت: جشنواره زائر زیر مجموعه طرح آرامش بهاری است که برای اولین بار در حال برگزاری است.

مسئول اجرایی جشنواره زائر تصریح کرد: در جشنواره زائر برنامه های متنوعی برای مسافران نوروزی و همچنین شهروندان کرجی در نظر گرفته شده است.

ظاهری افزود: ویژه برنامه عصر انتظار با اجرای برنامه های متنوع عصر هر روز تا ۱۰ فروردین برای زائرین امامزاده طاهر اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه عصر انتظار برنامه هایی از قبیل مسابقه سراسری با ۳ بخش داستان کوتاه، خاطره نویسی و عکاسی برای زائرین برگزار می شود.

ظاهری با اشاره به مسابقه سراسری جشنواره زائر گفت: همه مسافرانی که به امام زاده طاهر می آیند و چند ساعت را در اینجا می گذرانند می توانند با موضوع زیارت و به انتخاب خود در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کنند.

طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت های اصیل و خدمت رسانی مطلوب به زائران محترم بقاع و اماکن متبرکه در امام زادگان کرج در حال اجراست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار