|
|
کدخبر: ۱۴۸۸۴۹

وزیر بهداشت در مدینه /

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت دیدگاهش نسبت به نام سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب را در سرزمین وحی تشریح کرد.

به گزارش گروه سلامتخبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت که این روزها در سرزمین وحی به سر می برد، اظهار داشت: من به عنوان یک زائر اینجا آمدم نه مسئول، البته قبلاً مشرف شده بودم و الحمدالله همه چیز را خوب و مناسب دیدم. این سفر معنویست و فرصت ها را باید در اینجا بسیار مغتنم شمرد و استفاده کرد. اینجا می توانیم روی خلقیات و روحیات و اعتقادات مان اثر مثبت و ماندگاری بگذاریم.

هاشمی افزود: در این سفر مجموعه ای که طبخ غذا می کرد را مشاهده کردم. شرایط بسیار تغییر کرده است و همه چیز خیلی خوب و مرتب است و اگر گلایه و اشکالی هست بخاطر توقعی است که ما داریم، در اینچنین سفری باید بهترین بهره ها را ببریم زیرا زمان به سرعت می گذرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نگاهی نسبت به نام سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب دارید و شرایط کشور را برای پیشبرد و رسیدن به هدف را چگونه می بینید، گفت: این دولت از روزی که شروع کرد بنایش را بر این شعار رهبری گذاشت. اوضاع اقتصادی را سامان ببخشد و موفق بود و در کنترل تورم توانست کارهای بزرگی کند.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به پایگاه اطلاع رسانی حج گفت: در همین مدت کوتاه تورم از بالای ۴۰ درصد به کمتر از ۳۰ درصد رسید و رشد اقتصادی منفی ۵ و نیم و الان به نزدیک صفر و این هم رشد ۵ درصدی را تقریباً نشان می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه وزرا که دور میز هیات دولت هستند سوابق جهادی دارند و کلام رهبر معظم انقلاب را دنبال می کنند زیرا معتقد اند که باید آن را نصب العین کرد. امیدوارم که دولت بتواند به همه وعده هایش عمل کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار