|
|
کدخبر: ۱۴۸۹۷۶

جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خواستار شد

خبرگزاری تسنیم: جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی به همراه جمعی از مدیران سازمان به منظور بررسی وضعیت پروازها به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد رفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمدرضا جواهر به منظور بررسی وضعیت پروازهای نوروزی به همراه جمعی از مدیران سازمان، از ارگانهای نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از جمله ترمینال ۱ و ۲، سپاه حفاظت هواپیمایی، پلیس، گذرنامه، گمرک، مراحل صدور بلیت در ایستگاههای شرکت های هواپیمایی، محل احداثمترو و پارکینگ خودرو فرودگاه بازدید کرد.
وی، در بازدید از دفاتر شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد بر ایجاد هواپیمای جایگزین به هنگام تاخیرات احتمالی تاکید کرد و از شرکت های هواپیمایی خواستار شد نسبت به پاسخ گویی مناسب، خدمات رسانی مطلوب، افزایش رضایتمندی، کاهش تاخیرات پروازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح و ارائه تسهیلات مناسب به مسافران به هنگام تاخیرات نامتعارف در ایام سفرهای نوروزی اقدام کنند.
جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، نحوه خدمات رسانی مسوولان فرودگاهی و شرکت های هواپیمایی در فرودگاه هاشمی نژاد را از مسافران جویا شد.
گفتنی است؛ فرودگاه هاشمی نژاد مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور است که در ایام نوروز روزانه ۱۶۰پرواز انجام و ۲۲هزار مسافر در این فرودگاه جابه جا می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار