|
|
کدخبر: ۱۴۸۹۸۷

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طی پیام نوروزی، دانش آموزان را به سالی پر از مجاهدت مخلصانه، ارتباط مومنانه، تلاش علمی عاشقانه و تقویت جهاد علمی، معنوی، فرهنگی و انقلابی دعوت کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با فرارسیدن سال ۹۳ در پیامی نوشت: سال ۹۲ که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود با فراز و نشیب هایش گذشت سالی که در حماسه بزرگ انتخابات ۲۴ خرداد و حضور کم نظیر مردم عزیزمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار نظام اسلامی و پیوند امام و امت را جلوه گر ساخت.

در حماسه اقتصادی اگرچه تاخیر داشته ایم اما ابلاغ سیاست های مقاومتی از سوی رهبر عزیزمان جانی تازه را به این جریان دمید و امید است که سال جدید، سال تقویت حرکت بالنده همگان به ویژه نسل انقلاب به سوی قله های پیشرفت و عدالت باشد.

شایسته است شما سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بهره مندی از رهنمودها و پیام های رهبر فرزانه انقلاب در سال جدید و با مطالعه فراز و فرودهای سال ۹۲ آموزه ها و عبرت های سال گذشته را مرور کرده و چراغ راهی را برای آینده حرکت مقدستان برافروزید.

در ادامه این پیام آمده است: سنگر انجمن های اسلامی مدارس قرارگاه های نیروسازی و برنامه های جریان ساز را به سه خصیصه معرفت ناب و زلال، نشاط و بهجت معنوی و تلاش آگاهانه و خردمندانه مزین سازید و جلسات و محافل خود را در هر سطوح این تشکل انقلابی بر محور گفتمان ولایت فقیه که ترجمان عینی اسلام ناب محمدی است سامان دهید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار