|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۴۶

کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد کاهش ۲۰ درجه ای دما در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو باخبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در جنوب و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران، گاهی با وزش باد و رعد وبرق هستیم.

وی ادامه داد: شدت بارش ها امروز در هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان وبلوچستان و شرق استان فارس بیشتر است؛ برای فردا نیز در استان های کرمان و هرمزگان از شدت بارش ها کاسته خواهد شد ولی همچنان شاهد بارش باران به صورت پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: از روز شنبه سامانه جدید بارشی وارد کشور خواهد شد که از اواخر وقت شنبه شمال غرب را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در شمال غرب بارش باران همراه با وزش باد خواهیم داشت.

گودرزی افزود: برای روز یکشنبه با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد باران در نیمه غربی کشور نیز خواهیم بود؛ همچنین بخش های مرکزی زاگرس نیز در روز یکشنبه شاهد باران خواهد بود.

وی بیان کرد: کاهش دما در روز یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد و در نوار شمالی کاهش دما از ۱۵ تا ۲۰ درجه خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین تهران نیز گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری بوده که در اواخر وقت شاهد وزش باد خواهیم بود؛ همچنین باید بگویم با توجه به ورود سامانه بارشی از روز شنبه تهران نیز از این روز شاهد باران خواهد بود.

وی در پایان افزود: امروز و فردا در استان های شمالی(گلستان، گیلان و مازنداران) بارش باران نخواهیم داشت بلکه در اواخر شنبه در ۳ استان شمالی بارش باران داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار