|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۵۷

حجت الاسلام پناهیان:

خبرگزاری تسنیم: استاد حوزه و دانشگاه در ویژه برنامه آرامش بهاری امامزادگان ناصر و یاسر ابن موسی الکاظم(ع) گفت: امامزادگان نقطه استراتژیک و پایگاه های فرهنگی قوی هستند که باید بیش از بیش تقویت شوند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، در جوار آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر(ع)، گفت: کسی که می خواهد احترام خدا را حفظ کند در خانه چهارده معصوم(ع) را بزند و کسی که می خواهد احترام اولیاء خدا را حفظ کند در خانه امام زمان(عج) را بزند.

وی اظهار داشت: اوج احترام گذاشتن به ولی خدا این است که به بچه هایش احترام بگذارید.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: سعی کنیم تکبر را کنار گذاشته و رفتار متواضعانه داشته باشیم و همیشه توسل به ائمه اطهار(ع) گره گشای خیلی از مشکلاتمان است.

پناهیان گفت: امامزادگان نقطه استراتژیک وپایگاه های مهمی هستند که می توانیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقدامات اثرگذارتری داشته باشیم و کارهای تربیتی و معرفتی را بیشتر کنیم، بنابراین احترام امامزادگان را دست کم نگیریم.

در ادامه این مراسم این استاد حوزه و دانشگاه از نزدیک از بخش های طرح نوروزی آرامش بهاری فاطمی که در ایام نوروزی در بقاع متبرکه طرقبه شاندیز و مشهد برگزار می شود بازدید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار