|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۱۷

یکی از مراجع عظام تقلید در پیامی شهادت حجت الاسلام علی خلیلی را تسلیت گفت و اعلام کرد: همه انتظار دارند قوه قضائیه در اسرع وقت قاتل یا قاتلان را به سزای خود برسانند و هیچگونه تسامح و تساهل روا ندارند.

به گزارش مشرق،در پیام آیت الله ناصر مکارم شیرازی آمده است: شهادت روحانی مجاهد حجت الاسلام آقای علی خلیلی را به همه پویندگان راه حق تسلیت می گویم و این روحانی مجاهد در راه دو فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر به دست اراذل و اوباش شربت شهادت نوشید و قرآن مجید در آیه ای قتل اینگونه مجاهدان را هم ردیف کفر و کشتن پیامبران الهی دانسته و قاتلان را تهدید به عذاب الیم الهی می کند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: پویندگان راه امام حسین(علیه السلام) و شهیدان راه کربلا هرگز از اینگونه شهادت ها نمی هراسند و از میدان امر به معروف و نهی از منکر دور نمی شوند و آن را مایه افتخار خود و طایفه خود می دانند.

در این پیام آمده است: اینجانب شهادت این مجاهد بزرگوار را به حضرت ولیعصر(عج) و به خانواده او و تمام مجاهدان راه حق تبریک و تسلیت می گویم و همه انتظار دارند قوه قضائیه در اسرع وقت قاتل یا قاتلان را به سزای خود برسانند و هیچگونه تسامح و تساهل روا ندارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار