|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۲۸

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت وگو با تسنیم خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بار ترافیکی سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور، از یک طرفه شدن جاده های چالوس و هراز از ساعت ۱۵ امروز به سمت تهران خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت وگو خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در تشریح آخرین وضعیت جاده های کشور در صبح روز هشتم فروردین ۹۳، اظهار داشت: خوشبختانه سراسر محورهای ارتباطی کشور دارای جوی آرام بوده و به لحاظ ترافیکی از بار پرحجم، ولی روان برخوردار هستند.

وی با اشاره به بار ترافیکی سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی تهران به شمال، گفت: طبق گزارشات واصله بار ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی تهران به سمت شمال و بالعکس سنگین بوده و محور کرج به چالوس و هراز از بار ترافیکی سنگین، ولی روان برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی ادامه داد: با توجه به این موضوع پلیس از ساعت ۱۲ امروز محدودیت تردد در جاده چالوس و در محدوده کرج به سمت چالوس برای تمامی خوردوها اعمال می کند و از ساعت ۱۵ امروز جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته محدودیت تردد انواع خودروهای سنگین، کامیون و تریلرها به استثنای حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی در تمامی محورهای کشور اعمال شده است، افزود: همچنین در محور هراز ممنوعیت تردد از ساعت ۱۳ امروز در مسیر رودهن به سمت آب اسک برقرار است و این مسیر نیز از ساعت ۱۵ از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در بخش دیگری از سخنانش به بارش باران و طغیان رودخانه ها در محورهای جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: اغلب محورهای جنوبی کشور در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه ها بسته شده بودند که با تلاش مأموران باز شد ولی محورهای شهداد به نهبندان، دلگان به جلگه، دلگان به بنپور و محور خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان کماکان مسدود است.

وی با بیان اینکه محور میناب به جاسک با تلاش شبانه مأموران پلیس و عوامل راهداری ساعاتی پیش بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: همچنین محور جاسک به کنارک نیز به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه های محلی مسدود است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار