|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۶۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با تسنیم خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید چند واحد مسکونی در محله قیطریه خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ساعت ۱۸:۲۶ دقیقه روز گذشته انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی واقع در قیطریه، خیابان روشنایی به سامانه ۱۲۵ اعلام و سه ایستگاه به همراه یک نردبان ۳۲ متری به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در طبقه چهارم یک ساختمان ۲۰ واحدی انفجار شدیدی رخ داده بود به گونه ای که دیوارهای واحدهای مجاور تخریب و آتش به آنها سرایت کرده بود و تقریبا تمام واحدهای این طبقه شعله ور بود. براساس اطلاعات ارائه شده به مأموران آتش نشانی یک نفر در واحد مسکونی مذکور محبوس شده بوده که آتش نشان ها توانستند وی را که یک خانم ۳۵ ساله بود، نجات و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه گروه های دیگر آتش نشان ها از داخل و خارج ساختمان مشغول اطفای حریق بودند، تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بود که شیشه ساختمان های مجاوز شکسته و چند خودرو نیز براثر پرتاب شیشه دچار خسارت شده بودند. ساعت ۲۳:۱۵ لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه به پایان رسید. خوشبختانه در این حادثه کسی جان خود را از دست نداد اما با توجه به اینکه در حوادثانفجار معمولاً یکی از گزینه های علت حادثه نشت گاز است، به شهروندان توصیه می شود پیش از ترک منزل برای رفتن به سفر از بسته بودن شیر گاز اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار