|
|
کدخبر: ۱۴۹۵۲۳

فرمانده ناجا:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی سوانح در نوروز امسال و وضعیت مرزبانان به گروگان گرفته شده و ادعای شهادت یکی از مرزبانان گفت: تا به امروز هیچ سندی دال بر وقوع این جنایت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل احمد ی مقدم در حاشیه دیدار با خانواده شهید احمدی روشن اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا به خصوص در ایام نوروز، سنتی حسنه است که من در همه سالها تلاش کرده ام این کار را انجام دهم.

وی در ادامه با اشاره به حادثه گروگان گیری مرزبانان و درباره سرنوشت ۵ مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل گفت: آنها ادعا کرده اند که یکی از سربازان ما را به شهادت رسانده اند، اما تا به امروز هیچ سندی دال بر وقوع این جنایت وجود ندارد و ما در تلاش هستیم تا ۵ مرزبان ربوده شده را به کشور بازگردند.

احمدی مقدم در بخش دیگری از مطالبش به وضعیت انتظامی در سال ۹۳ و ایام نوروز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تا امروز هیچگونه مشکل انتظامی نداشتیم و جرائم خشن به شدت کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ۱۱ درصدی سفرهای شهروندان، خوشبختانه ما کاهش ۱۲ درصدی تصادفات را شاهد بودیم و در چهارشنبه آخر امسال نیز حوادثنسبت به سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار