|
|
کدخبر: ۱۴۹۵۳۷

امروز انجام می شود

خبرگزاری تسنیم: بیش از ۶۵۰۰ تن انواع محصولات پتروشیمی و کشاورزی امروز در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در اولین روز معاملاتی دومین هفته سال جدید ۵۰۰ تن اسید نیتریک، ۵۰۰ تن اسید کلریدریک و ۲۰۰ تن TDI توسط پتروشیمی کارون در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.
همچنین استایرن منومر پتروشیمی پارس و پارازایلین پتروشیمی برزویه به ترتیب به میزان ۲۰۱۶ و ۱۰۰۰ تن در روز جاری بر روی تابلوی عرضه این تالار می رود. پتروشیمی خوزستان هم دیگر تولیدکننده ای است که نسبت به عرضه ۱۷۶ تن اپوکسی رزین مایع و ۳۵۲ تن اپوکسی رزین جامد محلول در زایلین اقدام می کند.
بر اساس این گزارش، از دیگر کالاهای عرضه شده در این تالار می توان به عرضه ۳۰۰ تن آروماتیک سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، ۱۰۰ تن آب ژاول پتروشیمی اروند، ۷۰۰ تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی پتروشیمی تندگویان اشاره کرد و در تالار صادراتی نیز ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت بام گام عایق ارومیه یه قیمت پایه ۵۳۵ دلار در هر تن عرضه می شود.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز امروز شاهد عرضه ۱۰۰ تن کنجاله کلزا پلیت کارخانه یگانه خزر و ۱۵۰ تن کنجاله سویا پرک کارخانه اکسدانه است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار