|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۲۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ یک مرد جوان در پی برخورد شدید دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ساعت ۲۰:۵۹ شب گذشته برخورد دو موتورسیکلت در خیابان شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: دو موتورسیکلت که هر کدام دو راکب داشت به شدت با یکدیگر برخورد کردند و هر چهار راکب به زمین افتادند. براین اساس آتش نشان ها با ایمن سازی محل حادثه هر چهار نفر را به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت مشخص شد که یکی از آنها که جوانی ۳۷ ساله بود به دلیل شدت جراحات فوت کرده است. سه راکب دیگر که به شدت دچار آسیب شده بودند به مراکز درمانی منتقل شدند و عملیات در ساعت ۲۱:۵۴ به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حادثه ای دیگری خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان ولیعصر روبروی مسجد بلال حبشی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که دو ایستگاه به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در طبقه اول یک ساختمان ۱۲ واحدی واحدی ۲۰۰ متری دچار حریق شده بود. دود زیادی طبقات را فراگرفته بود و ساکنان ساختمان در وضعیت نا ایمنی قرار داشتند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشان ها با آغاز عملیات خود موفق شدند ۱۶ نفر از ساکنان این ساختمان را به سلامت از ساختمان نجات دهند. در این بین یکی از خانم ها که دچار دودزدگی شده بود در محل حادثه تحت درمان قرار گرفت. بعد از ایمن سازی محل حادثه، عملیات در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار