|
|
کدخبر: ۱۴۹۸۴۱

اورژانس کشور اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت از عدم فوتی بر اثر تصادف شدید اتوبوس اسکاینا با کامیون خبر داد. همچنین، هلال احمر نیز از ۳۰ حادثه دیده این تصادف که مصدومان آن به مراکز درمانی انتقال یافتند، خبر داده است.

به گزارش گروه سلامتخبرگزاری تسنیم، آرزو دهقانی با اشاره به اینکه در ساعت ۳:۲۶ مرکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی قزوین از تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در لاین جنوبی اتوبان قزوین – زنجان، مطلع شد به تسنیم اطلاع داد: بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند، که نخستین تیم امدادی ۱۱ دقیقه پس از اعلام حادثه به اورژانس در محل حادثه حاضر شد. حضور ۴ تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ به استعداد ۸ تکنسین فوریتهای پزشکی در صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه پزشکی همچون مایع درمانی، آتل گیری، پانسمان، ثابت سازی اندام ها و انتقال ۱۷ مصدوم این حادثه به بیمارستان تامین اجتماعی صورت گرفت. خوشبختانه با اقدام به موقع اور‍ژانس ۱۱۵ این حادثه هیچ فوتی در برنداشت. و حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. تنها یکی از مصدومان این حادثه در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

در این راستا حسیتن درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات نیز با اشاره به گزارش پایانی عملیات جاده ای برخورد اتوبوس اسکانیا با کامیون ایسوزو در ساعت ۳:۲۷ دقیقه به تسنیم اطلاع دادک: نحوه اطلاع این حادثه به سازمان امداد و نجان از طریق اوژانس صورت پذیرفت، این تصادف در تاکستان - کیلوتر ۵۰ اتوبان قزوین - زنجان نرسیده به سه راهی ضیاء آباد رخ داد که ۳۰ نفر دچار حادثه شدند که ۲۸ مصدوم بر جای گذاشت که ۱۱ نفر از مصدومان را هلال احمر به مراکز درمانی انتقال دادند و ۱۷ مصدوم دیگر را اورژانس انتقال داد، براین اساس ۶ تیم ۱۷ نفره امدادگر به محل این حادثه اعزام شدمد که استان زنجان نیز به عنوان استان معین با اعزام ۳ تیم امدادی در این امدادرسانی کمک کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار