|
|
کدخبر: ۱۴۹۸۸۵

رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و ۳ عضو جدید هیئت مدیره بانک تجارت انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره بانک تجارت با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پیشین و جدید بانک تجارت برگزار شد و محمدابراهیم مقدم به عنوان مدیرعامل، سیدمجتبی فهیم هاشمی به عنوان رئیس هیئت مدیره و علیرضا اکبری ماسوله، سیاوش زراعتی سندیانی و سیدعباس حسینی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این بانک معرفی شدند.

خورسندیان مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه با اشاره به نقش بانک تجارت در پیشرفت بزرگترین طرح های اقتصادی کشور و حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی گفت: طی سه دهه گذشته بانک تجارت همواره از جمله بانک های پیشرو و باثبات کشور بوده و اعتبار برند بانک تجارت نشان از عملکرد موفق این بانک و اعتماد والای مشتریان و سهامداران به مدیران و کارکنان آن دارد.

خورسندیان افزود: تعصب و وفاداری مدیران و کارکنان بانک تجارت به اعتبار و نشان این بانک و منافع مشتریان و سهامداران ستودنی بوده و یکی از موجبات اصلی پیشرفت و سرآمدی بانک تجارت بوده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اعضاء جدید هیئت مدیره بانک براساس تصمیمات مجمع سهامداران در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال گذشته صورت می گیرد بیان داشت: ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره بانک تجارت را نیز جمعی از مدیران کارآزموده و نواندیش شبکه بانکی کشور تشکیل می دهند و امیدواریم که روند حرکتی موفق این بانک و حضور قدرتمند آن در بخش های مختلف اقتصاد کشور را تداوم بخشند.

همچنین فلاح مدیرعامل سابق بانک تجارت گزارشی از عملکرد هیئت مدیره این بانک طی دو سال گذشته ارائه نموده و برای مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره بانک آرزوی موفقیت کرد. مقدم مدیرعامل جدید بانک تجارت نیز با قدردانی از زحمات فلاح و دیگر اعضای هیئت مدیره سابق بانک تجارت تاکید کرد: اطمینان دارم با بهره مندی از روحیه همدلی و همبستگی مدیران و کارکنان شریف، سختکوش، هوشمند و نوآور بانک تجارت، استفاده از تجارب ارزشمند گذشته، شناسایی و بکارگیری ظرفیت های بالقوه و خلق روش های ابتکاری متناسب با تغییرات پرشتاب فضای کسب و کار، می توانیم آینده ای روشن تر و باشکوه تر برای بانک بزرگ تجارت رقم زنیم.

شایان ذکر است محمدابراهیم مقدم نودهی طی سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۸ به عنوان عضو هیئت مدیره بانک تجارت مشغول به کار بوده و پس از آن نیز مسئولیت مدیرعاملی بانک ایران زمین را عهده دار بوده است.

وی در پیامی خطاب به مشتریان این بانک اعلام کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که فرصت خدمت به شما را برای من و همکارانم در بانک تجارت فراهم کرده است. خدمت به شما را عبادت خالق می دانیم، از نظر ما همیشه حق با مشتریان است و شما لایق بهترین ها هستید.

بانک تجارت از بدو تاسیس کوشیده است تا با ارائه خدمات و راهکارهای نوین، پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در صدر برنامه هایش قرار دهد و با ایفای نقش در راه اندازی هزاران پروژه عمرانی و اقتصادی، رسالت خویش در رشد و توسعه اقتصاد ملی را به انجام رساند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار