|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۰۲

نماینده مردم زاهدان در مجلس:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحثعزم ملی دولت، مجلس و قوه قضاییه گرفته تا آحاد مردم که مهمتر از همه هستند باید با عزم و اراده ای قوی به سوی تحقق شعار سال و رفع مشکلات حرکت کنند.

حسین علی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دراستان تهران، درباره نامگذاری سال ۹۳ با عنوان سال " اقتصاد و فرهنگ " اظهار کرد: با توجه به امکانات کشور از نظر امکانات انسانی و همچنین امکانات بالقوه موجود در کشور و با توجه به تهدیدهای دشمن مقام معظم رهبری این پیام را ابلاغ کردند.

وی در رابطه با اهمیت ویژه رهبری به مسئله فرهنگ در سال ۹۳ گفت: مسائل فرهنگی ابعاد مختلفی دارد که یکی از آنها به مسئله صرفه جویی در مصرف باز میگردد و پیام رهبری به نوعی دعوت آحاد ملت به فرهنگ سازی اسلامی، دینی و اخلاقی باز میگردد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: تک تک افراد جامعه باید با داشتن احساس مسئولیت و وجدان به مسائل اقتصادی جامعه نگاه کنند و از مصرف زیاد جلوگیری کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر تعبیر سال اقتصاد و فرهنگ و منظور رهبری از " عزم ملی " و " مدیریت " جهادی تصریح کرد: مصداق بارز مدیریت جهادی در کشور ما مدیریت جهادی دوران هشت سال دفاع مقدس است اما هم اکنون امکانات و وضعیت ما به مراتب بهتر از دوران جنگ است و همانطور که توانستیم در زمینه دفاع موشکی به قدرتی جهانی تبدیل شویم و در عرصه هایی همچون نانو و سلول های بنیادی به موفقیت های زیادی برسیم به طور قطع در بحثاقتصاد نیز میتوانیم موفق شویم.

شهریاری عنوان کرد: در بحثعزم ملی نیز از دولت، مجلس و قوه قضاییه گرفته تا آحاد مردم که مهمتر از همه هستند باید با عزم و اراده ای قوی به سوی رفع مشکلات حرکت کنند.

وی درباره نقش مسئولان در تحقق اهداف راهبری رهبر انقلاب گفت: متاسفانه یکی از مشکلات جدی جامعه ما فاصله افتادن میان مسئولان و آحاد مردم است و زندگی مسئولان با زندگی افراد متوسط جامعه اختلاف دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی درباره موانع موجود در مسیر تحقق اهداف نظام در سال ۹۳ خاطرنشان کرد: به نظر من مهمترین مانع بر سر راه ما، مسئولان جامعه هستند و این مسئولان می توانند از مجلس باشند، از دولت و یا از قوه قضاییه که در این میان شاید برایشان دشوار باشد که در عادت های ۲۰ الی ۳۰ ساله خود تغییر ایجاد کنند ولی در کل اگر این مانع از پیش رو برداشته شود تحقق اهداف راحت تر صورت می پذیرد.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار