|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۱۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان از ارائه خدمات به ۵۳ هزار و ۴۵ نفر از مسافران نوروزی توسط هلال احمر زنجان از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا به امروز خبر داد.

علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم درزنجان، با اشاره به اینکه طرح نوروزی هلال احمر طرح ایمنی و سلامت نامگذاری شده است٬ اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی در این طرح ۲۱ پست و اکیپ هلال احمر فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی هلال احمر در زنجان تاکنون به ۵۳ هزار و ۴۵ از طریق هلال احمر زنجان خدمات رسانی شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۶ اسفندماه تاکنون به ۶ هزار و ۷۱۵ نفر به خیمه نماز مراجعه کردند٬ بیان کرد: ۶ هزار و ۳۳۸ نفر نیز در این مدت به ایستگاه سلامت مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار و ۶۷۹ نسخه نقشه به مسافران نوروزی ارائه شده است٬ افزود: تاکنون ۵۲ هزار و ۱۵ بروشور به مسافران از طریق هلال احمر زنجان داده شده است.

طاهری به ارائه خدمات طرح سحاب اشاره کرد و گفت: این طرح که امسال برای نخستین بار است که اجرا می شود، یک هزار و ۶۰۵ نفر برای استفاده از این طرح مراجعه کرد ه اند.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام مسابقات فرهنگی برگزار شد که ۳ هزار و ۵۲۷ نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند.

مدیرعامل هلال احمر زنجان از امداد رسانی به ۴۰ مورد از حوادثجاده ای از ۲۶ اسفندماه تا به امروز توسط هلال احمر زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی در طرح امداد رسانی ۱۴ پست ثابت و سیار فعالیت می کنند٬ ابراز کرد: از آغاز این طرح تاکنون هلال احمر زنجان در ۱۲۰ حوادثامداد رسانی انجام داده است.

طاهری با اشاره به اینکه از مجموع ۱۲۰ حوادث۴۰ مورد مربوط به حوادثجاده ای است٬ افزود: تاکنون ۷۹ مورد به پایگاه ها به صورت حضوری مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۵۱ نفر مصدوم توسط هلال احمر زنجان خدمات رسانی شده است٬ تصریح کرد: از این تعداد ۴۶ نفر مربوط به مصدومان جاده ای بوده است و ۲۶ نفر نیز به بیمارستان انتقال داده شدند و ۲۰ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند.

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه هلال احمر استان زنجان از ۲۶ اسفندماه تاکنون ۱۵۰ عملیات انجام داده است٬ بیان کرد: در این عملیات ها ۵۱۶ نفر شرکت کرده بودند.

وی گفت: در این مدت دو مورد امداد رسانی جاده ای توسط بالگرد هلال احمر انجام شده است.

طاهری رهاسازی توسط امداد و نجات را تا به امروز ۲۳ مورد عنوان کرد.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار