|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۲۳

در ایام نوروز،

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان امداد و نجات از نجات ۱۰۲ حادثه دیده در ایام نوروز در کوه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیم، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به نجات ۱۰۲ حادثه دیده در ایام نوروز در کوه های کشور اظهار داشت: در این مدت ۶۳ عملیات امدادی صورت پذیرفت که بیشترین این عملیات ها مربوط به امدادرسانی در کوه های مازندران بوده است.

وی افزود: ارتفاعات استان های مازندران با ۸ عملیات امدادی، اصفهان با ۷ عملیات امدادی و تهران با ۶ عملیات امدادی بیشترین عملیات ها، توسط امدادگران برای نجات افراد در ارتفاعات صورت پذیرفته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در پایان به تسنیم اطلاع داد: در پی نجات ۱۰۲ حادثه دیده حوادثکوهستانی، بالغ بر ۲۶ نفر برای درمان بیشتر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

نجات جان ۲۴۰ نفر از مرگ در سراسر کشور

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، مرتضی مرادی پور با اشاره به ۲۶۵ عملیات امدادی طی ۲۴ ساعت گذشته بیان داشت: در روز نهم فروردین امدادگران جمعیت به ۳ هزار و ۱۰۰ مسافر نوروزی که در صحنه حوادثدچار مشکل شده بودند و یا به طور حضوری به پایگاه های امدادی مراجعه کرده بودند، امدادرسانی کردند و ۹۳۰ مصدوم را تحت درمان سرپایی قرار داده اند که ۱۵۰ نفر آنان با توجه به نوع حادثه و شرایط جسمی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه به اسکان هزار و ۷۶۰ نفر مسافر نوروزی اشاره کرد و گفت: ۲۰ عملیات رهاسازی امدادگران و نجات گران در صحنه تصادفات جاده ای منجر به نجات جان ۲۴۰ نفر از مرگ شد.

مرادی پور در پایان با اشاره به امداد هوایی نیز خاطرنشان کرد: امداد هوایی جمعیت با ۴۳ عملیات در ۳۷ ساعت پرواز برای امداد رسانی به مسافران نوروزی به پرواز درآمد و ۲ مصدوم از استان کهگیلویه و بویر احمد را به مراکز درمانی منتقل کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار