|
|
کدخبر: ۱۵۰۱۹۱

مسئول اطلاع رسانی خدمات سفر نوروزی نوشهر:

خبرگزاری تسنیم: مسئول اطلاع رسانی خدمات سفر نوروزی نوشهر با اشاره به بارش شدید باران و برف در مناطق شهری و کوهستانی نوشهر، گفت: مسافران فعلا از سفر به بخش گردشگرپذیر و کوهستانی کجور خودداری کنند.

حسن قمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درنوشهراظهار کرد: پس از اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش دما ستاد بحرانی در کنار ستاد خدمات سفر شهرستان با حضور اعضا تشکیل و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از حوادثغیر مترقبه اندیشیده شد.

وی افزود: با توجه با برودت هوا و بارش باران از یکی دو روز گذشته، به نظر می رسید حجم مسافر در شهرستان کاهش یابد اما اینگونه نیست و علیرغم سردی هوا مسافران و گردشگران زیادی در شهرستان حضور دارند.

قمی تصریح کرد: از دو روز گذشته با اطلاع رسانی درست، آخرین هشدارها جهت عدم اسقرار در حاشیه رودخانه ها و محل هایی که امکان آبگرفتگی وجود داشت به مسافران داده شد.

مسئول اطلاع رسانی خدمات سفر شهرستان نوشهر اظهار کرد: بخش عمده مسافران در مجتمع هایی اقامتی، هتل ها، متلها و محل هایی که جهت اسکان در نظر گرفته شده بود اقامت دارند که در این خصوص نیز با تدابیر فرماندار به عنوان رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر تمهیدات لازم برای نظارت بیشتر بر قیمت های مجتمع ها و هتلها و متلها جهت جلوگیری از افزایش قیمت خودسرانه اندیشیده شد.

قمی یادآور شد: چند اکیپ نیز بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مطالبات مسافران هستند تا در صورت بروز مشکل آنرا حل کنند.

وی از کاهش تصادفات ظرف این چند روز خبر داد و گفت: با حضور خوب و به موقع نیروی انتظامی و پلیس راهور شاهد کاهش تصادفات منجر به جرح و همچنین بروز ضرب و شتم و یا خشونتی در شهرستان هستیم و این امر نشان دهنده فرهنگ بالای مسافران و خصوصا مردم بومی شهرستان دارد.

قمی با اشاره به کاهش دما و برف و سرما در بخش تاریخی کجور نیز گفت: مسافرانی که قصد سفر به منطقه کوهستانی و تارخی کجور را دارند حتما مجهز به امکانات مناسب و تجهیزات کامل باشند.

مسئول اطلاع رسانی خدمات سفر شهرستان نوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به تردد مسافران نوروزی در شهرستان و حضور میلیونی آنان، مطمئنا برای تردد در جاده ها مشکلاتی را از نظر بار ترافیکی برای مردم بومی بوجود می آورد، ولی بردباری و صبوری مردم منطقه و خصوصا بخش تاریخی کجور الگوی زیبایی را از مهمان نوازی برای مسافران ترسیم می کند که این الگو باید در سراسر کشور تبیین و فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار