|
|
کدخبر: ۱۵۰۱۹۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات ۵ نفر در حوادثآتش سوزی و گازگرفتگی در نیمه شب گذشته خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ساعت ۲۲:۱۴ شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در باغ آذری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ۳ ایستگاه همراه تشک نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در طبقه(منفی ۱) ساختمان سه طبقه، کارگاه خیاطی ۸۰ متری وجود داشت که مملو از پارچه و ضایعات پارچه بود که کاملاً شعله ور شده بود. در حالی که امکان سرایت آتش به سایر طبقات وجود داشت، گروهی از آتش نشان ها به اطفای حریف پرداختند و گروه دیگر سه نفری از اهالی ساختمان که دو زن و یک مرد بودند را نجات دادند، و به محل امنی انتقال دادند. این عملیات در ساعت ۲۳:۵۳ دقیقه به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۱:۱۷ بامداد حادثه گازگرفتگی در پونک در طبقه دوم یک ساختمان ۸ واحدی به دلیل نشت گاز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش نشان ها، همسایه ها در واحد مسکونی را باز کردند و با وضعیت بی حال زن و شوهر جوان روبرو شدند. آتش نشان ها با حاضر شدن در محل این دو فرد را که خوشبختانه زنده مانده بودند، به عوامل اورژانس تحویل دادند. استفاده از دودکش نامناسب و عدم نسب کلاهک برای آبگرمکن و بخاری علت حادثه بود و عملیات در ساعت ۱:۵۳ دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار