|
|
کدخبر: ۱۵۰۲۷۸

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بودجه و تأمین اعتبار اردوی فرهنگی راهیان نور متأسفانه با حب و بغض برخی مسئولان مواجه شده است.

به گزارش مشرق، سردار علی استادحسینی با تاکید بر ضرورت برگزاری اردوی راهیان نور بیان کرد: راهیان نور یکی از معجزات شهدای انقلاب و نظام است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه تأمین بودجه راهیان نور با حب و بغض برخی مسئولان مواجه شده است افزود: راهیان نور انتخابی صحیح از طرف آن دسته از مردمی است که به جای گشت و گذار در طبعیت و جاهای دیدنی و پرزرق و برق دیگر در جای جای ایران، سرزمینی از جنس نور را برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات نوروز خود انتخاب کرده ‏اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه زنده نگه‏داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: ما موظف به پاسداشت ارزش‏ها و آرمان‏های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید زنده نگداریم یاد آن کسانی را که مردانه ایستادند.

استادحسینی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " همچون سالهای اخیر اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر مسئله فرهنگ نشاندهنده اهمیت و ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان به این امر خطیر در جامعه است.

وی افزود: دشمنان سربازان خود را بر پشت بام‏ خانه‏های ما پیاده کرده است و باید متوجه باشیم و متوجه خطر تهاجم فرهنگی دشمن باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اردوهای راهیان نور یکی از مواردی است که می‏توان فرهنگ ناب اسلامی را در برابر تهاجم نرم دشمنان زنده و پابرجا نگاه داشت.

استادحسینی تصریح کرد: دشمنان فرهنگ ناب اسلامی را مورد هجوم خویش قرار داده‏اند و در این مسیر از تمام توانشان بهره می‏برند.

وی با تأکید بر اینکه امروز یکی از وظایف خطیر ما نشر ارزش‏های دفاع مقدس و فرهنگ ناب محمدی در جامعه است، گفت: باید اردوهای راهیان نور که برکت انقلاب و نظام است بیشتر متوجه دولتمردان و مسئولان قرار گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: متأسفانه امسال با کاهش بودجه و تأمین اعتبارات اردوهای راهیان نور از جانب برخی دولتمردان مواجه شدیم و به این دولتمردان می‏گوئیم باید توبه کنید.

استادحسینی حضور چند روز گذشته مقام معظم رهبری در منطقه عملیاتی جنوب کشور را نشان از تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور و اهمیت و ضرورت توجه مسئولان نسبت به این اردوها اعلام کرد و خطاب به مسئولان و برخی از دولتمردان گفت: راهیان نور باید ادامه یابد تا جامعه از گزند خطرات مصون بماند.

وی در ادامه به سبک زندگی شهدا و الگوپذیری اقشار مختلف جامعه از این نوع زندگی تأکید کرد و اظهار کرد: رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان زبون و تا بن دندان مسلح ایستادند اکثریت قریب به اتفاق از قشر مستضعف جامعه بودند و حضورشان در جنگ برای منافع دنیوی و مادی نبود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: متأسفانه تمام بدبختی جامعه کنونی ناشی از تقلید کورکورانه از سبک زندگی غربی است.

استادحسینی در خاتمه با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی چراغ راه شهدای جان برکف این انقلاب و نظام بوده و هست، افزود: تنها سبکی که در برهه کنونی می‏تواند جامعه بشری را از بدبختی و کوردلی نجات دهد، همان سبک زندگی اسلامی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار