|
|
کدخبر: ۱۵۰۳۹۰

خبرگزاری تسنیم: شاخص بورس در پنجمین روز معاملاتی سال جدید ۲۷۲ واحد رشد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس برای دومین روز متوالی مثبت بود و با رشد ۲۷۲ واحدی به ایستگاه ۷۸ هزار و ۷۴۱ واحد رسید.
همچنین امروز ۴۰۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در ۵۶ هزار نوبت دادوستد شد و نمادهای معاملاتی شبندر، وتجارت و فملی بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای رمپنا، پارسان و ومعادن بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را از خود بجای گذاشتند.
در جریان معاملات امروز بازار سهام نماد معاملاتی بانک تجارت نیز که در روز ۱۸ اسفند سال گذشته متوقف شده بود، پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه و عمومی عادی بطور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی به تالار شیشه ای بازگشت.
بازگشایی نماد معاملاتی حق تقدم شرکت بیمه ملت و توقف نماد معاملاتی حق تقدم شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد هم از دیگر اتفاقات بازار سهام در روز جاری بود.
بر اساس این گزارش؛ در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه شاخص بورس پس از سه روز معاملاتی منفی در سال ۹۳، سرانجام ۲۲۹ واحد رشد کرد و به عدد ۷۸ هزار و ۴۶۹ واحد رسید.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار