|
|
کدخبر: ۱۵۰۴۶۳

خبرگزاری تسنیم: دیپلم افتخار انجمن بین المللی آب(The InterNational Water Association) در سال ۲۰۱۴ میلادی در بخش پروژه های کوچک، به «دستاوردهای پروژه نصب کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‏ های استان خراسان شمالی» رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، دستاوردهای پروژه نصب کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‏ های استان خراسان شمالی که موجب کنترل افت سفره‏ های زیرزمینی دشت اسفراین شده است، موفق به کسب دیپلم افتخار انجمن بین المللی آب(IWA) در موضوع پروژه‏ های ابتکاری در سال ۲۰۱۴ با عنوان " Honor Awards for the Small Projects Category of the ۲۰۱۴ IWA Regional Project Innovation Awards " شد.

این نخستن بار است که یک پروژه ایرانی توانسته است جایزه معتبر انجمن بین المللی آب را کسب کند و این موفقیت در حالی صورت گرفت که به جز پروژه خراسان شمالی، همه برندگان حاضر در فهرست جوایز ابتکارهای IWA برای سال ۲۰۱۴، از کشورهای اروپایی هستند.
شرکت آب منطقه ای استان خراسان شمالی به همراه شرکت سازنده کنتور هوشمند آب و برق، دریافت کننده‏ این دیپلم افتخار هستند.
پروژه نصب کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‏ های استان خراسان شمالی، توانسته است افت آب سفره های زیرزمینی را مهار کند.
شرکت آب منطقه ای استان خراسان شمالی تمام چاه‏ های آب کشاورزی این استان را به این کنتورها مجهز کرده و توانسته است با امکان قرائت از راه دور و با استفاده از فناوری روز جهان، سطوح آب دشت‏ های خود را مدیریت و کنترل کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار