|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۰۸

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور از طرح آرامش بهاری به عنوان فرصتی مناسب برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تاکید کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید سرزده از طرح آرامش بهاری امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) شهرستان پیشوا، اجرای طرح آرامش بهاری را فرصتی مناسب برای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی دانست.

در این سفر یک روزه، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشاورزی پس از تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت جعفر بن موسی کاظم(ع) و زیارت مزار شهدا، از طرح آرامش بهاری خیمه های معرفت بازدید کردند و از نزدیک با برنامه ها و خدمت رسانی این بخش به زائران آشنا شدند.

در حاشیه این بازدید، برنامه های خیمه های معرفت شامل غرفه های کودکان، حجاب و عفاف، مشاوره و غرفه های چند رسانه ای که در امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا برگزار شده بود، برای بازدیدکنندگان و هیئت همراه تشریح شد.

جهانگیری عنوان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و آرامش زائران در جوار اماکن متبرکه، اجرای این طرح، راهی برای تحقق این منویات است.

معاون اول رئیس جمهور در پایان از روند مطلوب اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان ابراز رضایت و از کارکنان و دست اندرکاران اجرای این طرح تقدیر و قدردانی کرد. همچنین، علی حجتی، وزیر کشاورزی نیز از فعالان طرح آرامش بهاری استان تهران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار