|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۱۶

اختصاصی تسنیم /

خبرگزاری تسنیم: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی، درباره ۵۰ مسافر ارمنستان و تخلف آژانس مسافرتی راهنمایان پرواز توضیحاتی را ارائه کرد.

مجید فرقانی، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم درخراسان رضویاظهار کرد: شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی راهنمایان پرواز خراسان رضوی در تاریخ ۷ آبان ماه سال گذشته در دوازدهمین کمیته فنی تأسیس و نظارت بر فعالیت دفاتر شرکتهای خدمات جهانگردی خراسان رضوی به دلیل تخلفات انجام شده به حالت تعلیق درآمد و رفع تعلیق شرکت فوق منوط به دریافت رضایت از شاکیان بوده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی افزود: متأسفانه شرکت مذکور در فرصت ارائه شده از سوی کمیته فنی اقدامی درباره ارائه رضایت نامه از سوی شاکیان به اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نکرده است و به آن تبع مجوز ادامه فعالیت نیز صادر نشده است.

فرقانی اظهار کرد: بنابراین شرکت خدمات مسافرتی راهنمایان پرواز در زمان اعزام مسافر به کشور ارمنستان اجازه فعالیت نداشته است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی تاکید کرد: هم اکنون نیز با پیگیری های این معاونت مشکل تمامی مسافران سفر به کشور ارمنستان مرتفع شده و شکایتی از سوی مسافران به این اداره کل و یا انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در حال حاضر اعلام نشده است.

وی افزود: نتیجه کمیته فنی اضطراری در مورد شرکت راهنمایان پرواز متعاقباً اعلام می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار