|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۱۷

براساس اعلام سازمان امداد و نجات:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۱۱۰۰ نفر در ۴ استان گرفتار سیل و آب گرفتگی، از اسکان اضطراری ۳۸۰ نفر خبر داد و گفت: یکصد واحد مسکونی، دچار آبگرفتکی، به وسیله امدادگران تخلیه شد.

به گزارش گروه اجتماعیخبرگزاری تسنیم، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به تاثیرپذیری ۴ استان کشور از سیل و آب گرفتگی عنوان کرد: بر این اساس به یک هزار و ۱۰۰ نفر از افراد متاثر از سیل و آب گرفتگی امدادرسانی شده است.

درخشان در تشریح عملیات های امدادرسانی از ۱۰ تا ۱۲ فروردین اظهار داشت: ۴ استان ایلام، خوزستان، کردستان، لرستان گرفتار سیل و آب گرفتگی بوده اند. بر اثر جریان سیل و آب گرفتگی در این ۴ استان کشور، شهر مریوان، روستاهای سوسن، ایذه - جلوگیر، پلدختر و مناطق عشایرنشین اندیمشک آسیب دیدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ۳۸۰ نفر متاثر از سیل و آب گرفتگی اسکان داده شدند، اظهار داشت: به این منظور ۷۰ دستگاه چادر برپا شده است. همچنین، در ۱۰۰ واحد مسکونی شهر مریوان آب از این منازل به وسیله امدادگران تخلیه شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، به گفته درخشان برای امدادرسانی به هموطنان گرفتار در سیل و آب گرفتگی تاکنون ۱۲ تیم امداد و نجات فعال بوده است.

انتهای پیام / ۱

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار