|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۱۸

مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام(ره) در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام(ره) گفت: ۱۵۰ هزار خانوار فاقد مسکن در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر وجود دارند، که برای تامین مسکن آنان، به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

قادر صمدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در خصوص مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه در سال ۹۲، اظهار داشت: در بخش مسکن و ساختمان یکی از مهمترین اقدامات، تامین ۵ هزار واحد مسکونی در جنوب کرمان برای کپرنشینان این مناطق بود، که طی مراسمی در اسفند سال گذشته به آنها تحویل داده شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد حدود ۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال احداثاست که در مجموع تعداد ۱۲ هزار مورد را شامل می شودف که البته تلاش بر این بوده تا واگذاری ها در شهرها و روستاهای محروم صورت پذیرد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد، افزود: به دنبال هدفگذاری و برنامه ریزی های صورت گرفته، باید ۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب تعمیر و ساخت به مددجویان تحویل داده شود، که به دنبال تامین منابع مالی آن هستیم که بیشتر از محل تسهیلات بانکی است.

وی عنوان کرد: در این بخش نیاز اصلی در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و بوشهر است، و ۱۵۰ هزار خانوار فاقد مسکن تحت پوشش این نهاد هستند و تعدادی نیز مسکن نامناسب دارند، که با توجه به نیاز گسترده به دنبال رفع این نیاز هستیم.

صمدی خاطرنشان کرد: برای تامین تعداد ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مورد نیاز به طور متوسط به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، که بخشی از آن از محل تسهیلات بانکی تامین می شود، که اقساط آن را حتی الامکان خود مددجویان پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار