|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۲۰

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش وپرورش در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رشد ۲۰ درصدی پذیرش در ستادهای اسکان نوروزی گفت: مراکز اسکان نوروزی تا روز پنج شنبه ۱۴ فروردین دایر هستند.

فرشید سیاری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان تا چه روزی دایر و آماده ارائه خدمات هستند؟ اظهار داشت: پذیرش فرهنگیان در ستادهای اسکان تا ۱۲ فروردین انجام می شود، ولی به تمام ستادهای اسکان در سراسر کشور اعلام کردیم، تا روز پنجشنبه، ۱۴ فروردین همکاری لازم را انجام دهند و دایر باشند.

وی افزود: از روز جمعه ۱۵ فروردین مدارسی که ستاد اسکان بودند، برای پذیرش دانش آموزان از روز شنبه ۱۶ فروردین آماده می شوند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون حدود ۹۵۰ هزار خانوار به تعداد ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر و ۱۱ میلیون نفر روز در مراکز اسکان پذیرش شدند، که بیشترین پذیرش ها به ترتیب در استان های خراسان رضوی، خوزستان، فارس، اصفهان و هرمزگان بوده است.

رشد ۲۰ درصدی پذیرش در ستادهای اسکان نوروزی

سیاری با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان نسبت به مدت مشابه در نوروز سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: امسال کمترین شکایات را داشتیم، البته بیشتر نارضایتی های اعام شده در شهرهای کوچک و از امکانات موجود در مراکز اسکان بوده است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار مدرسه به تعداد ۱۰۰ هزار کلاس درس، در نوروز ۹۳ برای پذیرایی از فرهنگیان آماده بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار