|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۷۳

گروهک تروریستی جیش العدل مدعی شد

خبرگزاری تسنیم: گروهک تروریستی جیش العدل دراطلاعیه ای با اشاره به جاری بودن مذاکرات و رایزنی ها در خصوص آزادی مرزبانان ایرانی، نوشت: تا پایان مذاکرات هیچ گونه خطری جان اسرا را تهدید نمی کند.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، گروه موسوم به جیش العدل که پیش از این مسئولیت ربودن ۵ تن از مرزبانان کشور را بر عهده گرفته بود و در سومین روز از سال ۹۳ اقدام به انتشار اطلاعیه ای مبنی بر به شهادت رساندن یکی از مرزبانان به گرفته شده به نام جمشید دانایی فر کرده بود، در آخرین اطلاعیه ای خود از رایزنی در خصوص آزادی مرزبانان خبر داده است.

این گروهک در اطلاعیه های قبلی خود ادعاهای تهدیدآمیزی را مطرح کرده بود.

گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در اطلاعیه ای که ساعاتی پیش در وبلاگ منتسب به جیش العدل قرار گرفته، مدعی شده است:

«سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم می رساند که با وجود هشدار قبلی سازمان مبنی بر اینکه اگر رژیم به درخواست سازمان در خصوص آزادی زندانیان اهل سنت اقدامی نکند یک تن دیگر از پاسداران اعدام خواهد گشت، لذا سازمان در حکم صادره نسبت به اعدام پاسداران جهت بخشیدن فرصتی دیگر تجدیدنظر نموده است.

در حال حاضر در این میان مذاکرات و رایزنی هایی در خصوص آزادی اسرا جاری است. لذا به اطلاع عموم می رسانیم که در حال حاضر تا پایان مذاکرات هیچ گونه خطری جان اسرا را تهدید نمی کند و در آینده در این باره بیشتر روشنگری خواهد شد.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار