|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۹۷

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تمدید اعتبار طرح های ترافیک سال ۹۲ تا یک هفته پس از اتمام تعطیلات خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به رو به اتمام بودن زمان اعتبار طرح های ترافیم سال ۹۲ و موفق نشدن برخی از افراد واجد شرایط برای دریافت آرم های طرح ترافیک سال ۹۳ اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از افراد موفق به دریافت آرم های طرح ترافیک خود نشده اند، پلیس راهور تهران بزرگ توافقی را با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام داد که طی این توافق، آرم های طرح ترافیک سال ۹۲ تا یک هفته پس از اتمام تعطیلات نیز دارای اعتبار باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: با توجه به این توافق، در هفته اول پس از تعطیلات، هم دارندگان طرح های ترافیک سال ۹۲ و هم دارندگان طرح های ترافیک سال ۹۳ مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم به تذکر است که طرح های ترافیک سال ۹۲ تنها یک هفته پس از اتمام تعطیلات دارای اعتبار است و پس از اتمام این یک هفته، طرح های سال ۹۲ فاقد اعتبار بوده و منحصراً طرح های ترافیک سال ۹۳ دارای اعتبار می باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار